Ara
24 Saatte Kargoda
Siparişleriniz aşağıda belirtilen şartlar dâhilinde, 24 saat içinde ilgili kargo firmasına teslim edilmektedir.
Hafta içi saat 17.00'ye kadar verilen siparişlerde geçerlidir. Cumartesi-Pazar ve resmi tatil günlerinde alınan siparişlerde geçerli değildir. Saat 17.00'den sonra verilen; ödemesi veya onayı 17.00'den sonra yapılan siparişler ertesi gün işleme alınır. Sepetteki tüm ürünlerin "24 Saatte Kargoda" taahhütüne sahip olması gerekmektedir.

Stoklu ürünlerde, sonradan tespit edilecek ürün kusurları sebebiyle gecikme yaşanabilir.
İade veya iptal gibi işlemler sebebiyle düzenlenen siparişlerde geçerli değildir.
24 saat içinde kargo firmasına verilen siparişlerin adrese teslim süresi, kargo firmasına ve teslimat adresine göre değişebilmektedir.
Mücbir sebep halleri saklıdır. KitapSeç bu taahhütte değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Satıcı Puanı: 9,6
Kitapsec.com müşterileri tarafından verilen zamanında gönderim, paketleme ve genel alışveriş deneyimi puanlarına göre satıcı puanı hesaplanmaktadır. Değerlendirmeler son 6 ay içerisinde yapılan değerlendirme sayısını vermektedir.

Tasarım ve Modelleme Eğitim Seti

%21
1499.00 TL
1199.00 TL
9,6
Yayınevi / Marka : Enine Boyuna Eğitim
ISBN : 8699523310752
Kazancınız : 300.00 TL
Kazanacağınız Puan : 1199 Puan
Basım Tarihi : 2024
Stok : 10+ adet var
Bugün Ziyaret : 2 kişi bu ürüne baktı
Kargo İndirimi : Kargo BEDAVA
Tedarik Süresi : 24 Saatte Kargoda
Bu ürün size Enine Boyuna Eğitim tarafından gönderilecektir

Tasarım ve Modelleme Eğitim Seti

Modelleme ve Tasarım Eğitim Seti

Bu kitap setiyle karakter modellemeden tutunda iç ve dış mekan tasarım modellemeleri yapmayı adım adım öğreneceksiniz. Video destekli olarak anlatılan kitaplar herkesin çok rahatlıkça öğreneceği süper bir settir. Modelleme ve tasarım konusunda uzmanlaşacaksınız. Çizgi film, animasyon ve mekan tasarımlarının ne kadar basit usullerle yapıldığını öğreneceksiniz

 

Tasarım ve Modelleme Eğitim Seti İçeriği:

YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN 3D STUDIO MAX EĞİTİM KİTABI             

ADOBE AFTER EFFECTS CS6 & CC EĞİTİM KİTABI

ADOBE PREMIERE PRO CC EĞİTİM KİTABI            

UYGULAMALAR İLE RHİNOCEROS 3D     

3D STUDIO MAX İLE İÇ VE DIŞ MEKAN MODELLEME        

3D STUDIO MAX İLE KARAKTER MODELLEME RENKLİ     

 

 

YENİ BAŞLAYANLAR İÇİN 3D STUDIO MAX EĞİTİM KİTABI Açıklamaları:

Mimarlar, İç Mimarlar, Sanal Gerçeklik Sahne Tasarımcıları, TV Jenerik Hazırlama, Grafik Tasarımı, Aydınlatma ve Işık Tasarımı uygulamaları gibi görselleşmeye ihtiyaç duyulan alanlarda kullanılmak üzere hazırlanan bu eser, görselleşme sürecinde modelleme ile birlikte Render motor ayarları, ışık ayarları, kamera ayarları ve kaplama detayları görselleşme tekniği kurallarına uyularak bir bütün olacak şekilde hazırlandı.

Eğitmenlik döneminde edinilen tecrübeler 3DS Max kitabı içerisinde uygulamalı şekilde aktarılmıştır.

Gerçek Dünyayı Taklit Etmek için; Öğren, Uygula, Çiz                                                   

Render Ayarları.

Vray Render Anlatımlı

Materyal Detayları

Farklı Render Motor Ayarları

2D ve 3D Malzeme Oluşturma

3Ds Max içerisine Autocad Proje Açma ve Modelleme

Script Ekleme

Program Kısayolları

Uygulamalı Dış Cephe Çizim

 

ADOBE AFTER EFFECTS CS6 & CC EĞİTİM KİTABI              Açıklamaları:

Animasyon ve kreatif komposizyon oluşturma alanında bir sektör standardı haline gelmiş olan After Effects programını kullanarak film, TV, video ve web için profesyonel düzeyde hareketli grafikler ve görsel efektler hazırlayıp sunabilirsiniz. Vektörel olarak hazırlamış olduğunuz tasarımlara animasyon yoluyla hayat kazandırarak hareketli grafikler haline getirebilir, zengin efekt kütüphanesi ile materyallerinizi ve 3D modellerinizi harmanlayarak görsel efektler oluşturabilirsiniz.

 

Tüm hayal gücünüzü After Effects ile ifade edin!

 

Kitap içerisinde yer alan konu bazı konu başlıkları;

• Program Hakkında

•Bağlantılı Programlar

•Temel Animasyon Prensipleri

•Timeline

•Frame, Keyframe, Saniye Kavramları

•Timeline ve Toolbar Kısayolları

•Katmanlarla çalışmak

•Animasyona giriş

•Maskeleme

•Maskeleme Araçları

•Çeşitli Maskeleme Yöntemleri

•Efekt ve Plug-in kullanımı

•Yazı Animasyonları

•Video Editleme ve Ayarlamalar

•Video Renk ayarlamaları

•Kameralar ve kullanım

•Işıklar ve Kullanımı

•Rotobrush ve Green Screen

•İvme İşlemleri

•Motion Track Özelliği

•Fırçalar ve Kullanımı

•Fırça Animasyonları

•Doku Taşıma

•Cineware – Cinema 4D Entegrasyonu

•3D Logo Animasyonu İntro Yapımı

•Lens Çizimi Logo Animasyonu

•Refine Edge Tool ile Rotoskop Tekniği

•Animasyonlu Görsel Galeri Tasarımı

•Element 3D Plug-ini ve 3D Yazı Animasyonu

•Yenilenen 3D Camera Tracker

•Tipografik Animasyon

•Animasyonlarda Ses Kullanmak

•Render (Dışarıya Aktarma) Yöntemleri

•Hareketli Grafik Tasarımı Nedir?

•Sinema Tarihinde Hareketli Grafik Tasarımı

 

ADOBE PREMIERE PRO CC EĞİTİM KİTABI Açıklamaları:

Video editörlüğü hangi açıdan bakılırsa bakılsın bir kişinin mutlaka alaka duyması gerekli olan bir konu. Günümüz dünyasında değişen medya anlayışıyla artık haberler çok uzun yazılardan ziyade görsellerle zenginleştiriliyor. Kitaplar sesli kitaba dönüştürülüyor. Anlatılması gerekli olan hususlar görüntülü ve sesli ortamlar hâline getirilip çeşitli kanallar ile önümüze servis ediliyor. Peki, bütün bunlar nasıl yapılıyor?

 

Kendi haberlerinizi hazırlayacağınız, kliplerinizi çekeceğiniz, kitaplarınızı seslendirip görüntülü ortamlara dönüştüreceğiniz, Green Box, Blue Box gibi teknolojileri kullanarak film terminolojisini kavrayacağınız bilgiler, özenle hazırlanmış bu harika kaynağın içerisinde. Sayısal ses ve sayısal video alanında kurgu ve montaj tekniklerinin eğitim videoları ile desteklenerek açıklayıcı bir biçimde anlatıldığı bu kitap, mutlaka kütüphanenizin ön raflarında bulunması gerekli olan bir kaynaktır.

 

• Hareketli Çekilen Görüntüyü Stabilize Etmek (Stabilize Motion)

• Adobe Audition ile Ses Montajı

• Kurgu ve Montaj Estetiği

• Greenbox Görüntülerle Çalışmak

• Haber ve Film Montajı Teknikleri

• Ses Kaydında Dikkat Edilmesi Gerekenler

• Hızlı Ses Montajı

• Hızlı Video Montajı

• Sayısal Ses

• Sayısal Video

• Animasyon Tekniği ve Geçiş Efektleri

• Yazı Animasyonları

• Şekil Animasyonları

• Frame, KeyFrame Kavramları

• Render Yöntemleri ve Video Formatları

• Timeline İşlemleri

• Time Remapping Kavramı

• Crawl ve Roll Yazılar

• Color Correction

 

UYGULAMALAR İLE RHİNOCEROS 3D Açıklamaları:

Bir akademisyen ve tasarımcının bakış açısıyla Rhinoceros 3D programını uygulamalar ile anlatan bu kitap, temel Rhinoceros modelleme bilgisine sahip olan kullanıcılar içindir. Uygulamalarla mevcut bilgiler pekişecek, Grasshopper, Voronoi, Paneling Tools gibi çeşitli eklentilerin de kullanıldığı örneklerle deneyim kazanılacaktır.

Uygulamalar özellikle iç mimar ve mobilya tasarımcılarına yöneliktir. Rhinoceros ile ilgili bilgisi olmayanlar da adım adım uygulamaları takip edebilirler.

• Uygulamalarla Rhinoceros 3D

• Gumball kullanımı

• Grasshopper ile parametrik tasarım

• Voronoi eklentisi

• Paneling Tools eklentisi

• 3D Tasarım

• Videolar ile çalışmak

• Güncel örneklerle uygulamalar

• Rhinoceros Kısayolları ve Komutları

 

3D STUDIO MAX İLE İÇ VE DIŞ MEKAN MODELLEME Açıklamaları:

Bu eğitim kaynağında, 3D Studio Max programının kullanımını temel düzeyde işledikten sonra uygulamalar ile edinilen program kullanımı bilgileri ve modelleme teknikleri uygulamalı olarak gösterilmiştir. Modelleme aşamaları anlatılan iç mekan ve dış mekan uygulamalarında bulunan objelerin modelleme ve yerleştirme işlemlerinden sonra, bu objelerin kaplama işlemleri ve gündüz/gece ışıklandırmaları teknikleri anlatılmıştır.

 

3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim seti ile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes katı modelleme sürecini rahat bir şekilde öğrenebilecek ve mimari uygulamalar geliştirebilecektir.

 

Kitap ve videolarda anlatılan uygulama çalışmalarını tamamlayarak, temel düzeyde katı modelleme becerisine sahip olmakla birlikte, mimari modelleme ve render bilgi ve becerisine sahip olacaksınız.

 

Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır:

 

• 3D Studio Max'e Genel Bakış

• 3D Studio Max Arayüzünü Tanıma

• Viewport’lar ile Çalışma

• Max Ayarları ve Arayüz Düzenleme

• Objelerle Çalışma

• Primitive Obje Oluşturma ve Düzenleme

• Obje Kontrolleri ve Hizalama İşlemleri

• Objelerin Kopyalanması ve Dizi İşlemleri

• Objelerin Bağlantıları ve Gruplandırılması

• Shematic View ile Çalışma

• Modelleme Teknikleri

• Spline ve Şekil Kontrolleri

• Poligon, Edge ve Vertex Kontrolleri

• Modifier Menüsü ve Modifier Kullanımı

• Compound Objeler ile Çalışma

• Patches ve Nurbs ile Modelleme Teknikleri

• Poligonal Modelleme Teknikleri

• Materyal Türleri ve Kaplama Teknikleri

 

3D STUDIO MAX İLE KARAKTER MODELLEME RENKLİ Açıklamaları:

Karakter modelleme konusu, katı modelleme ve mimari modelleme konularından biraz daha farklı süreçlere sahip; daha çok bilgi, gözlem ve birikim gerektiren bir konudur.

 

Bu eğitim setinde modelleme aşamaları anlatılan karakter modeli, fantastik kitap ve filmlerden tanıdığımız bir yaratık olan orc türündeki karakterlerin bir versiyonu olacaktır. Karaktoris ismini verdiğimiz bu karakterin modelleme sürecinde, 3D Studio Max programının yanı sıra ZBrush, UVLayout, Photoshop, Topogun ve Crazy Bump programlarını da kullanılmaktadır.

 

3D Studio Max sahnesinde modellenen karakter modeli, ZBrush sahnesinde daha detaylı ayrıntılara, dokulara ve renklere sahip olduktan sonra, çalışmanın son hali yine 3D Studio Max sahnesi üzerinde tamamlanacaktır.

Bu eğitim setinde düşük poligonlu modellenen karakter modellerinin, nasıl yüksek poligonlara sahip detaylandırmalarının yapıldığını ve kaplama işlemleri için nasıl texture dosyaları hazırlandığını öğreneceksiniz.

 

Çalışmanın sonunda, animasyona hazır hale gelen bir karakter modeline sahip olacaksınız.

3 boyutlu tasarım programlarını kullanmaya alışık olan ya da hiç bir tasarım programı ile çalışmamış olan, kısacası yediden yetmişe herkesin anlayabileceği şekilde hazırlanan eğitim seti ile konu hakkında tecrübe sahibi olsun ya da olmasın herkes karakter modelleme sürecini rahat bir şekilde öğrenebilecektir.

 

Kitap ve 22 saatlik video kaynaklarından yararlanarak çalışmalarınızı gerçekleştirirken, kaynaklar içerisinde bulunan örnek çalışma ve referans dosyaları ile kolay bir şekilde karakter modelleri tasarlayabilirsiniz.

 

 

Başlıca Konu Başlıkları:

 

• Karakter Modellemeye Genel Bakış

• Karakter Modelleme Ortamının Hazırlanması

• Gövdenin Modellenmesi

• Bacak ve Ayakların Modellenmesi

• Kol ve Ellerin Modellenmesi

• Kafa ve Yüz Modellenmesi

• Göz ve Kulak Modellenmesi

• Ağız ve Dişlerin Modellenmesi

• Zırh ve Kıyafet Modellenmesi

• UVLayout ile Unwrap İşlemleri

• ZBrush Arayüzü ve Sculpting Kavramı

• Stroke, Brush ve Alpha Tipleri

• Modelin Sculpting İçin Hazırlanması

• Zırh Parçalarının Sculpting İşlemleri

• Etek Sculpting ve Renklendirme İşlemleri

• Gövde Sculpting İşlemleri

• Yüz ve Kafanın Sculpting ve Renklendirme İşlemleri

• Model Parçalarının Renklendirme İşlemleri

• ZBrush ile Diffuse Map Bake İşlemleri

• Topogun ile Normal Map Bake İşlemleri

• Texture Parçalarının Birleştirilmesi

• Material Kaplama İşlemleri

• CrazyBUmp ile Specular Map Düzenleme İşlemleri

• ZBrush Render İşlemleri

• 3D Studio Max Render İşlemleri

 

Set İçerisinde Anlatılan Programlar

 

• 3D Studio Max

• ZBrush

• Photoshop

• UVLayout

• Topogun

• CrazyBump

Bu Ürüne Bakanlar Bunlarada Baktı
Kategoriye Ait En Çok Satan Ürünler
Kategoriler