Kategoriler KPSS Kitapları Hakkımızda Yayınevleri Yazarlar Çok Satanlar Kampanyalar Yeni Çıkanlar İletişim
ARA

Eşşek Herif Hasan Kaçan Cadde Yayınları

Eşşek Herif Hasan Kaçan Cadde Yayınları | 9789757991502
%25
İndirim
13.89 TL 10.45 TL
ISBN / BARKOD
:
9789757991502
Yayınevi / Marka
:
Yazar
:
Kazancınız
:
3.44 TL
Kazanacağınız Puan
:
10 Puan
Sayfa Sayısı
:
112
Kitap Ebatı
:
19x27
Toplam Satılan
:
2 Adet
Kargo İndirimi
:
75 TL üzeri Ücretsiz KARGO
Tedarik Süresi
:
Yaklaşık 2 İş Günü

Bu ürün tedarik aşamasındadır.


Eşşek Herif Hasan Kaçan Cadde Yayınları

Yıl 1980'ler... Hava tramlı, zemin sapsarı...

Gırgır'ın efsane tipleri Dolapdere'den piyasaya çıkıyor...

Ön liberoda Eşşek Herif, stoper postmodern deli Ziya, sağ açık Çingen Selim...400 bin taraftar takımın başındaki Hasan Kaçan'a 'imparator' diye tempo tutuyor...

Latif Demirci

Hasan'ın Eşşek Herif'i çizmediği yıllarda maceraların devamını izledik Eşşek Herif'in babası dövecek kimse bulamaz oldu.Deli Ziya'yı zararsız deliden saldırgan deliye dönüştürmek için çok uğraştılar. Çingen Selim 'etnik' oldu, yırttı; plamadı, battı. Köylü Mehmet'i çok iyi ve çok kötü pozisyonlarda gördük. Nurtop Hanım'a televizyonların kadın programlarında ve üçüncü sayfa haberlerinde rastladık. Bir Eşşek Herif vardı; ona ne oldu bilmiyorum...

Can Kozanoğlu

Gırgır Dergisi'nin on yıllara damgasını vuran bir ekol olmasında Hasan Kaçan'ın yazıp çizdiği tiplerle yapyığı büyük katkı tartışılmaz. Cork Tarafsız Taraftar Eğri Bodik, Kardeş Dergi Fırt'taki 'Nasıl oluyor da oluyor' Buluş Bill, Hayvanlarus; Mühim Bey... Bunlar arasında Eşşek Herif hayat kavgasında kendiliğinden çıkan, yalın, bir o kadar zeki ve delisiyle, delikanlısıyla, köylüsüyle, 'çingen'iyle mizahın en yaşayan yerinden yani mahalleden geldiği için ustabın başyapıtlarından biridir diye düşünüyorum.

Atilla Atal

Bu Ürün Toplam 2 Adet
Satılmıştır...
Bu Ürün Bugün 3 defa
Ziyaret Edilmiştir...
Kategoriye Ait En Çok Satan Ürünler
1
Yeterince Tembel misin? Tuğba Coşkuner Cezve Kitap %20 Yeterince Tembel misin? Tuğba Coşkuner Cezve Kitap
26.50 TL 21.20 TL
221 adet Satıldı
2
The Bro Code Kanka Kuralları Kurukafa Yayınevi %20 The Bro Code Kanka Kuralları Kurukafa Yayınevi
18.00 TL 14.40 TL
153 adet Satıldı
3
Memleketi Ben Kurtaracağım! Doğan Kitap %15 Memleketi Ben Kurtaracağım! Doğan Kitap
26.00 TL 22.10 TL
80 adet Satıldı
4
Zıkkımın Kökü Bilgi Yayınevi %20 Zıkkımın Kökü Bilgi Yayınevi
30.00 TL 24.00 TL
66 adet Satıldı
5
Gizli Bahçe 2 Kitap Set  Olimpos Yayınları %29 Gizli Bahçe 2 Kitap Set Olimpos Yayınları
70.00 TL 50.40 TL
52 adet Satıldı
6
Çılgın Futbol Yusuf Asal Nesil Genç Yayınları %25 Çılgın Futbol Yusuf Asal Nesil Genç Yayınları
26.00 TL 19.50 TL
50 adet Satıldı
7
Çılgın Milletler Nesil Genç Yayınları %25 Çılgın Milletler Nesil Genç Yayınları
25.00 TL 18.75 TL
47 adet Satıldı
8
Bi`şey Söylicem Ama Gülmek Yok Genç Timaş %25 Bi`şey Söylicem Ama Gülmek Yok Genç Timaş
20.00 TL 15.00 TL
34 adet Satıldı
10
Bir Baltaya Whatsapp Oldum Genç Timaş %25 Bir Baltaya Whatsapp Oldum Genç Timaş
20.00 TL 15.00 TL
32 adet Satıldı
BAŞA DÖN