24 Saatte Kargoda |
Siparişleriniz aşağıda belirtilen şartlar dâhilinde, 24 saat içinde ilgili kargo firmasına teslim edilmektedir. Hafta içi saat 17.00'ye kadar verilen siparişlerde geçerlidir. Cumartesi-Pazar ve resmi tatil günlerinde alınan siparişlerde geçerli değildir. Saat 17.00'den sonra verilen; ödemesi veya onayı 17.00'den sonra yapılan siparişler ertesi gün işleme alınır. Sepetteki tüm ürünlerin "24 Saatte Kargoda" taahhütüne sahip olması gerekmektedir. Stoklu ürünlerde, sonradan tespit edilecek ürün kusurları sebebiyle gecikme yaşanabilir. İade veya iptal gibi işlemler sebebiyle düzenlenen siparişlerde geçerli değildir. 24 saat içinde kargo firmasına verilen siparişlerin adrese teslim süresi, kargo firmasına ve teslimat adresine göre değişebilmektedir. Mücbir sebep halleri saklıdır. KitapSeç bu taahhütte değişiklik yapma hakkını saklı tutar. |
Oyun ve Oyunlaştırma Gece Kitaplığı |
|||
|
|||
|
|||
|
Oyun insanlar tarih sahnesine çıkmadan önce de var olan, toplumları, yaşayışları, kimi zaman inanışları şekillendirmiş, kültür oluşumuna kaynak olmuş önemli bir yaşam içgüdüsüdür. Bu içgüdü sadece insana özgü bir içgüdü değildir. Hayvanlar insanların kendilerine oyun oynamayı öğretmesini beklememiştir. Ancak insan, oyunu sistemli olarak yaşamına entegre edebilmiş, oyunun sihirli çemberi etrafında ritüeller oluşturmuş, oyunu bilinçli olarak yeni doğanlarını hayata hazırlamak için öğretici olarak kullanmıştır. Oyun en doğal öğretmendir. Kurallar koyan, kimi zaman sizi diğerlerinin karşısında şampiyon yapan, kimi zaman bir konuda uzmanlaşmanıza yol gösteren, gözlem, keşif, deney yapmanızı sağlayan, problem çözdüren, strateji geliştirten, konuşmayı, yemek yemeyi, yürümeyi öğreten, sosyalleştiren, sorgulatan, kızdıran, hırslandıran, sevindiren, mutlu eden ve daha birçok duyguyu yaşatan sihirli bir öğretmen. Öğrenenlerin yapısının değiştiği gelecek yüzyıllarda da en doğal öğrenme yöntemimiz hep içimizde olacaktır. Bu kitapta oyunun öğretimsel gücü, oyun kavramının temelinden başlayarak çevrimiçi dersler/süreçlere uzanan şekilde aktarılmaya çalışılmıştır. Oyunu merkezlerine alan öğrenme-öğretme yaklaşımları, oyunların gücü düşünüldüğünde gelecekte giderek artan bir kullanım sahası bulacaktır. Bu kitap, ilgili yaklaşımları sade bir şekilde özetleme amacındadır.
Kategoriye Ait En Çok Satan Ürünler |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|